Klantenservice
Wat zijn de openings tijden?
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar via
telefoon: 072 7435793
e-mail: Info@AllesvoorCosmetica.nl
tijdens de volgende openingstijden:
Maandag 09.00 – 16.00
Dinsdag 09.00 – 16.00
Woensdag 09.00 – 16.00
Donderdag 09.00 – 16.00
Vrijdag 09.00 – 16.00
Met uitzondering van feestdagen
Klachten
Wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat je zo goed mogelijk geholpen wordt. Heb je onverhoopt toch een klacht over één van onze producten of diensten? Laat dit dan weten aan onze klantenservice door een e-mail te sturen naar Info@AllesvoorCosmetica.nl
Excuses voor dit ongemak.
Betaling
Het betalingsproces maken wij voor jou graag zo gemakkelijk mogelijk*. Daarom bieden wij jou verschillende manieren om jouw bestelling af te rekenen, zie hieronder:
- iDeal
- Creditcard
- Apple Pay
- Klarna Afterpay
- Bancontact
- SOFORT Banking
- Cadeaukaart
* Alles Voor Cosmetica is niet aansprakelijk voor eventuele fouten in het betalingsproces.
Kan je ook afhalen op locatie?
Helaas zijn wij momenteel alleen nog online actief.
Bezorgen
Levertijd
Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel en efficiënt mogelijk te bezorgen. Bestel je binnen Nederland van maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur? Dan versturen wij jouw bestelling dezelfde dag nog op, en is deze vaak de volgende werkdag thuis. Bestel je vanuit Belgie is de levertijd 2-3 werkdagen.
Volg je pakket
Wij vinden het erg belangrijk dat jij weet wanneer je jouw producten ontvangt. Daarom zorgen wij ervoor dat je altijd de volgende informatie via e-mail ontvangt:
- Bestelbevestiging
- Verzendbevestiging van Post NL (inclusief track&trace code)
Verzendkosten
De standaard verzendkosten binnen Nederland zijn € 6,95 Exclusief. Plaats je een bestelling vanaf € 50,- (excl. BTW), verzenden wij jouw bestelling gratis binnen Nederland. Voor België is het standaard tarief € 13,00 Inclusief. Plaats je een bestelling vanaf € 75,- (excl. BTW), verzenden wij jouw bestelling gratis.
Er mist een artikel uit mijn bestelling, Wat nu?
Het kan helaas voorkomen dat er iets verkeerd is gegaan bij de verwerking van jouw bestelling. Excuses voor dit ongemak. In dit geval vragen wij je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt een e-mail sturen naar Info@AllesvoorCosmetica.nl met de vermelding van het probleem en jouw ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
Mijn product is beschadigd binnegekomen, wat nu?
Heb je jouw pakket beschadigd in ontvangst genomen? Dat vinden wij erg vervelend om te horen. Om jou zo goed mogelijk te helpen, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice, E-mail naar Info@AllesvoorCosmetica.nl
Ook vragen wij u om foto’s van het beschadigde product toe te voegen, inclusief omschrijving.
Excuses voor het ongemak.
Je Bestelling
Je Bestelling
Meer informatie volgt zo snel mogelijk. Voor vragen verwijzen wij u tijdelijk naar de klantenservice.
Retour
Is u bestelling stuk, verkeerd geleverd of niet helemaal wat u ervan had verwacht? Jammer, maar gelukkig kunt u deze gemakkelijk retourneren. Bij AllesVoorCosmetica.nl heb je de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na factuurdatum.
Mocht er iets niet kloppen met je bestelling, laat dit ons dan ook binnen 14 dagen weten.
Bij een stuk of verkeerd geleverd product zijn de verzendkosten voor ons. Voor alles wat daar buitenvalt zijn de verzendkosten voor u zelf. Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking, inclusief de pakbon naar onderstaand adres:
AllesVoorCosmetica.nl
T.a.v. retourafdeling
Celsiusstraat 19,
1704 RX Heerhugowaard
Nederland
T +31 (0)72 511 9390